lørdag 4. juli 2009

Ny

I går fikk jeg min nye laptop. Det var på tide da den forrige så vidt hang sammen :P
Fikk også kjøpt meg nye sko, 2 nye gensre, omega 3 (viktig) pluss at jeg endelig fikk somla meg til frisøren.
Så akkurat nå føler jeg meg litt ny, altså :) Har svidd av 9000 kr på 2 dager, men pc måtte jeg ha så har ikke dårlig samvittighet (joda, litt da).

Frisyren ble jeg veldig fornøyd med. Skulle egntlig til "min faste" frisør. Har jo funnet ei som er flink, så pleier å holde meg til hun. Men i dag ble det ei anna, og det er jeg ikke misfornøyd med. Hun var flink og rask.

Ca sånn er jeg på håret nå:


Bare litt kortere. Kan legge ut bilde av meg en annen gang. Orka ikke å rigge opp overføring :P

Ellers går dagene i jobbing, trening og spising. I dag slukte jeg 300g kyllingfilet, etterpå kjente jeg ikke at jeg hadde spist en gang. Jaja :D

4 kommentarer:

Hilde sa...

9000 kr på 2 dager må unektelig føles bra ;)

Nems sa...

Vil se håret!

Beate sa...

Er jo litt godt å bruke penger en gang i blant :D Særlig når det er til noe fornuftig.

Nems: Bilde kommer etter hvert. Må bare få litt kontroll på den nye pc'n :P

Synnøve sa...

Grattis med ny frisyre!
Gleder meg til å se bilde jeg å;)